dag 42 (slot) - Reisverslag uit Harskamp, Nederland van Tjaco en Esmeralda Floor Piet en Ans Stoel - WaarBenJij.nu dag 42 (slot) - Reisverslag uit Harskamp, Nederland van Tjaco en Esmeralda Floor Piet en Ans Stoel - WaarBenJij.nu

dag 42 (slot)

Door: Ans & Piet

Blijf op de hoogte en volg Tjaco en Esmeralda Floor

05 Maart 2014 | Nederland, Harskamp

dag 42 (slot)
Deze dag dinsdag begint voor ons om 10.00 N.Z. tijd en duurt tot woensdag 6.15 Nederlandse tijd. In dit tijdsbestek moeten we ook nog even 12 uur tijdverschil overbruggen. Dus in het kort gezegd dag 42 is een hele lange dag. Een dag van wachten, vliegen(zitten) weer wachten en weer vliegen(zitten). Als we vliegen worden we wel heel goed verzorgd. Het ontbreekt ons aan bijna niets, alleen bewegingsvrijheid is beperkt. Dit is het enige nadeel aan de vakantie naar Nieuw Zeeland. Voor de rest is het een geweldig mooi en makkelijk vakantieland. Wat betreft onze ervaring in N.Z. We hebben een geweldige vakantie gehad. Met Tjaco als reisleider hebben we alle dingen gezien die we wilden zien. We hebben geweldig weer gehad, drie dagen van de 42 heeft het weer ons tegen gezeten voor de rest was het prima vakantieweer. Wij kunnen zeker terug kijken op een geweldige vakantie die onze verwachtingen ver overtroefden. We zullen het schrijven van de dagelijkse gebeurtenissen wel gaan missen. In het begin was het wel even wennen, maar toen we zagen(hoorden) hoeveel volgers we hadden vonden we het steeds leuker om te doen. Bij deze wil ik de trouwe lezers en volgers hartelijk bedanken voor de getoonde belangstelling. We zijn weer veilig in Nederland aangekomen en zitten alweer volop in het dagelijks gebeuren.
Dit is het laatste wat we schrijven over deze vakantie op deze site.
Groetjes van de vakantiegangers.

• 06 Maart 2014 - 10:55

Chantal:

Super leuke verhalen hebben jullie geschreven,
    ben erg benieuwd naar de foto's=)

Xxx Chantal

• 07 Maart 2014 - 08:43

Rina En Jack Floor:

Ans en Piet

Hartelijk dank voor je mooie verslag van de reis
    We hebben een beetje mee kunnen genieten ,
    Nu weer aan de gewone dingen van de dag ,met heel veel mooie herinneringen .
    Groetjes van Jack en Rina

Tjaco en Esmeralda Floor

Hier kun je onze reisverslagen lezen van onze belevenissen opgedaan in Nieuw Zeeland. Wij vertrekken 22januari. Patrick reist mee tot 19februari en wij reizen met zijn viertjes door tot 7maart. Ik hoop dat jullie plezier beleven aan de verslagen die wij op "waarbenjij.nu" plaatsen. Wij gaan ons best doen om er iets leuks van te maken. Groeten, Piet, Ans, Patrick, Esmeralda en Tjaco

Actief sinds 04 Jan. 2014