dag 32 - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Tjaco en Esmeralda Floor Piet en Ans Stoel - WaarBenJij.nu dag 32 - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Tjaco en Esmeralda Floor Piet en Ans Stoel - WaarBenJij.nu

dag 32

Door: Ans&Piet

Blijf op de hoogte en volg Tjaco en Esmeralda Floor

22 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Dag 32
Gisteravond is Tjaco nog even gaan vissen in de haven. Na een uurte gaan we even bij hem kijken. Dan heeft hij al een botervis gevangen van +/- 35cm. Esmeralda blijft bij Tjaco en houd hem gezelschap. Wij gaan terug naar ons stulpje en genieten lekker op ons terras van een bakje koffie. We merken wel dat er veel sandflies zijn. We bedekken onze armen en benen en blijven stug zitten. De vissers komen om 9 uur terug met twee grote vissen. We nemen een borrel en vechten tegen de vliegen. Na een half uur verliezen we de strijd en gaan naar binnen. De volgende morgen rijden we om 9 uur weg en gaan naar onze volgende bestemming Peninsula. Dertig km voorbij Dunedin. Op onze reis nemen we een kijkje bij de McLean Falls. Daar lopen we eerst 50 min door een betoverend bos met mooie vogels en bomen. De waterval is indrukwekkend. Dan rijden we door naar Nugget Point. Weer een mooie wandeling langs de kustlijn. 200 meter beneden ons is de zee. Op de rotsen zitten de zeeleeuwen, het is een bijzonder mooi uitzicht over deze beesten en de oceaan.
Om half vier komen we in Dunedin aan . We doen de boodschappen voor drie dagen en vertrekken naar Peninsula. Geweldig huisje dubbele badkamer en ruimte genoeg. Hier houden we het wel drie dagen uit.

Tjaco en Esmeralda Floor

Hier kun je onze reisverslagen lezen van onze belevenissen opgedaan in Nieuw Zeeland. Wij vertrekken 22januari. Patrick reist mee tot 19februari en wij reizen met zijn viertjes door tot 7maart. Ik hoop dat jullie plezier beleven aan de verslagen die wij op "waarbenjij.nu" plaatsen. Wij gaan ons best doen om er iets leuks van te maken. Groeten, Piet, Ans, Patrick, Esmeralda en Tjaco

Actief sinds 04 Jan. 2014