dag 26 - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Tjaco en Esmeralda Floor Piet en Ans Stoel - WaarBenJij.nu dag 26 - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Tjaco en Esmeralda Floor Piet en Ans Stoel - WaarBenJij.nu

dag 26

Door: Ans & Piet

Blijf op de hoogte en volg Tjaco en Esmeralda Floor

16 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Wanaka

Dag 26
Het is nu zondag, we willen en bezoek aan Queenstown brengen en Clenorchy. Queenstown is een heel toeristisch plaatsje ook gelegen aan een meer. Het is ontzettend mooi weer (26 gr.), we drinken er koffie en bezoeken de bezienswaardigheden. Ook brengen we een bezoek aan de kabelbaan. Deze brengt ons 300 meter boven Queenstown . Het geeft ons een geweldig mooi uitzicht over de stad, meren en bergen. Om half drie rijden we weg en gaan op zoek naar een geschikte locatie om te picknicken en te vissen. Na een half uurtje rijden hebben we die gevonden en je kunt de auto naast het water parkeren. We eten onze lunch op en Tjaco gooit zijn hengel in het water. Na een uur vangt hij een prachtige regenboogforel van 40 cm lang. Het blijft er maar bij één, maar hij smaakte er niet minder om.
In N.Z. verzamelen ze dingen of het nu kunst is of gewoon gewoon, maar we komen meters hekwerk tegen gevuld met schoenen. Maar vandaag komen we 60 meter hekwerk tegen helemaal gevuld met b.h' s. Een geweldig gezicht, de vrouwen hebben er een paar uitgezocht.(grapje) Het uiteinde werd gesierd door een knalroze kanten slipje.
Morgen reizen we weer verder.

Tjaco en Esmeralda Floor

Hier kun je onze reisverslagen lezen van onze belevenissen opgedaan in Nieuw Zeeland. Wij vertrekken 22januari. Patrick reist mee tot 19februari en wij reizen met zijn viertjes door tot 7maart. Ik hoop dat jullie plezier beleven aan de verslagen die wij op "waarbenjij.nu" plaatsen. Wij gaan ons best doen om er iets leuks van te maken. Groeten, Piet, Ans, Patrick, Esmeralda en Tjaco

Actief sinds 04 Jan. 2014