dag 17 deel 1 - Reisverslag uit Lower Hutt, Nieuw Zeeland van Tjaco en Esmeralda Floor Piet en Ans Stoel - WaarBenJij.nu dag 17 deel 1 - Reisverslag uit Lower Hutt, Nieuw Zeeland van Tjaco en Esmeralda Floor Piet en Ans Stoel - WaarBenJij.nu

dag 17 deel 1

Door: Ans & Piet

Blijf op de hoogte en volg Tjaco en Esmeralda Floor

07 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Lower Hutt

Van morgen moesten we om 6 uur opstaan. We hadden een trip naar Kapiti island gepland. 'smorgens om 7 uur eerst bellen of het wel door gaat. We hebben geluk alles gaat gewoon door wel zitten we in de tweede boot. we moeten er om halfnegen zijn. Daar worden onze tassen nagekeken of er verboden spullen in zitten bv. muizen of ratten. Deze zorg is nodig want ze zijn jaren bezig geweest om het eiland ongedierte vrij te krijgen. Om half tien vertrekt de boot Terug van zijn eerste tocht komt de boot aanvaren en vaart zo de trailer op die een tractor de zee ingereden heef. De tractor rijdt met boot en al het strand op de loopplank gaat uit en wij gaan aan boord. Zo worden we door de tractor weer de zee in gereden. Als de boot vrij komt van de trailer vaart hij met hoge snelheid weg naar Kapiti Island. Daar aangekomen krijgen we een voorlichting over de geschiedenis en de vogels op het eiland. Heel bijzonder die vogels in de vrije natuur en niet schuw, de weka spant de kroon, een soort Hollandse kip alleen met prehistorische trekjes.

Tjaco en Esmeralda Floor

Hier kun je onze reisverslagen lezen van onze belevenissen opgedaan in Nieuw Zeeland. Wij vertrekken 22januari. Patrick reist mee tot 19februari en wij reizen met zijn viertjes door tot 7maart. Ik hoop dat jullie plezier beleven aan de verslagen die wij op "waarbenjij.nu" plaatsen. Wij gaan ons best doen om er iets leuks van te maken. Groeten, Piet, Ans, Patrick, Esmeralda en Tjaco

Actief sinds 04 Jan. 2014