Reis naar Paihia - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Tjaco en Esmeralda Floor Piet en Ans Stoel - WaarBenJij.nu Reis naar Paihia - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Tjaco en Esmeralda Floor Piet en Ans Stoel - WaarBenJij.nu

Reis naar Paihia

Door: Ans &Piet

Blijf op de hoogte en volg Tjaco en Esmeralda Floor

26 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Paihia

Zaterdag morgen zijn we vertrokken naar Paihia, dat ligt in het noorden van het noorder eiland aan de kust. De afstand is ongeveer 425 kilometer, dus een klein dagje rijden. Het is de omgeving van de Maoris. Onderweg zijn we de Kauri bomen in het Waipoua Forest gaan bekijken, dit zijn oerbomen van wel duizend jaar oud. Erg indrukwekkend zulke grote en dikke bomen, wij zijn bij de vier gezusters geweest fantastisch en bijzonder. De grootste levende Kauri in Nieuw Zeeland is Tane Mahuta " Lord of the forest" met een diameter van 4,4 meter en een omtrek van 17 meter.

In Paihia blijven we drie dagen.

• 26 Januari 2014 - 11:22

Douwe En Liesbeth:

Dat ziet er indrukwekkend uit, vooral de hoeden! We printen jullie verslagen en gaan ze vandaag bij Pa en Moe bezorgen, groetjes en veel plezier!!

• 27 Januari 2014 - 07:57

Anke:

Leuk om jullie avonturen te kunnen volgen. De oude bomen heb ik (bijna 30 jaar geleden) inderdaad ook gezien. Bij de vier gezusters heb ik nog een foto van mezelf met m'n zus en twee nichtjes. Geniet lekker verder daar, wij houden het bij Woonstede wel draaiende.

Tjaco en Esmeralda Floor

Hier kun je onze reisverslagen lezen van onze belevenissen opgedaan in Nieuw Zeeland. Wij vertrekken 22januari. Patrick reist mee tot 19februari en wij reizen met zijn viertjes door tot 7maart. Ik hoop dat jullie plezier beleven aan de verslagen die wij op "waarbenjij.nu" plaatsen. Wij gaan ons best doen om er iets leuks van te maken. Groeten, Piet, Ans, Patrick, Esmeralda en Tjaco

Actief sinds 04 Jan. 2014