Aankomst in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Tjaco en Esmeralda Floor Piet en Ans Stoel - WaarBenJij.nu Aankomst in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Tjaco en Esmeralda Floor Piet en Ans Stoel - WaarBenJij.nu

Aankomst in Auckland

Door: Piet en Tjaco

Blijf op de hoogte en volg Tjaco en Esmeralda Floor

24 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Nadat wij veilig en wel om 00:45uur geland waren op het vliegveld van Auckland moesten we eerst langs de controlepost voor passportcontrole en bezoekers visum. Hierna zijn we naar de bagage afgifte punt gelopen. Voordat alle koffers verzameld waren, waren we al gauw 20min verder. Vervolgens moesten we door naar de douane. Hier vonden de Kiwi's het nodig om onze wandelschoenen te controleren. in de ontvangsthal stonden de moeder en twee zussen van Tjaco te wachten. Het was een prettig weerzien voor de familie Floor. En voor ons was het een prettige eerste kennismaking. Na deze hereniging zijn we door de zus van Tjaco naar ons hotel gebracht waar we om 3uur van onze verdiende nacht rust konden genieten.

wordt vervolgt.

• 24 Januari 2014 - 22:48

Marco, Chantal, Jake En Davey:

Veel plezier met zn allen, geniet ervan!!
    Groetjes aan iedereen en een dikke knuffel van ons
    Xx

Tjaco en Esmeralda Floor

Hier kun je onze reisverslagen lezen van onze belevenissen opgedaan in Nieuw Zeeland. Wij vertrekken 22januari. Patrick reist mee tot 19februari en wij reizen met zijn viertjes door tot 7maart. Ik hoop dat jullie plezier beleven aan de verslagen die wij op "waarbenjij.nu" plaatsen. Wij gaan ons best doen om er iets leuks van te maken. Groeten, Piet, Ans, Patrick, Esmeralda en Tjaco

Actief sinds 04 Jan. 2014