Aangekomen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Tjaco en Esmeralda Floor Piet en Ans Stoel - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Tjaco en Esmeralda Floor Piet en Ans Stoel - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Piet en Tjaco

Blijf op de hoogte en volg Tjaco en Esmeralda Floor

24 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Dinsdag 21januari zijn we om 12uur met de trein naar Amsterdam vertrokken. Na een gezellig avond zijn we de volgende ochtend met de shuttlebus naar Schiphol gegaan. Daar hebben we onze koffers afgegeven en zijn door de douane gegaan waar we met elkaar een ontbijtje hebben genomen. Om 10:30uur zijn we volgens schema opgestegen richting Singapore. Na een rustig vlucht van ongeveer 12uur zijn we geland. Wat wordt je goed verzorgd door de Singapore girls. Met een volle buik zijn we aangekomen. Helaas werd ons bekend gemaakt dat de vlucht naar Auckland bijna een uur vertraging had.

Met een uur vertraging zijn we begonnen aan een onrustigevlucht, wat betreft vliegen veel turbulentie het drinken vloog uit de beker. Wij zelf hebben de vlucht niet erg bewust meegemaakt. De tol van het regelen minder goed slapen en de beleving van de afgelopen uren eisden hun tol. Dus gelukkig wel even bij geslapen tijdens deze vlucht. Ook tijdens deze vlucht was de verzorging goed, jammer alleen dat er minder Singapore girls waren. Met de Singapore mannetjes hadden we niet zoveel. Ha, ha hoe zou dat toch komen.

Om 1.45 geland in Auckland

Wordt vervolgd.

• 24 Januari 2014 - 02:50

Ilonka En Martijn:

Klinkt goed mannen, fijn dat jullie goed zijn aangekomen en een klein beetje rust hebben kunnen pakken tijdens de vlucht. Dat van die singapore-babes snap ik wel, Ilonka begreep de grap wat minder. Rusr nog even lekker uit en geniet van de mooie reis die voor jullie ligt.

• 24 Januari 2014 - 09:46

Douwe En Liesbeth:

Fijn dat jullie zijn aangekomen en nog kunnen slapen ook...bofkonten!

• 24 Januari 2014 - 10:20

Douwe En Liesbeth:

Fijn dat de reis zo goed is verlopen, en nog slapen ook.....bofkonten

• 24 Januari 2014 - 21:28

Ilse:

Hm dan zal ik me verkeerd herinnerd hebben waar ik toen die turbulentie had toen ik dezelfde route vloog. Was het bij jullie dan ook tussen die eilanden in voorbij Singapore? Ik herken iig wel dat van drankjes die uit de glazen vlogen!
    Nu lekker genieten, ik sprak mijn neef in auckland vorige week een daar was het heerlijk weer!

Tjaco en Esmeralda Floor

Hier kun je onze reisverslagen lezen van onze belevenissen opgedaan in Nieuw Zeeland. Wij vertrekken 22januari. Patrick reist mee tot 19februari en wij reizen met zijn viertjes door tot 7maart. Ik hoop dat jullie plezier beleven aan de verslagen die wij op "waarbenjij.nu" plaatsen. Wij gaan ons best doen om er iets leuks van te maken. Groeten, Piet, Ans, Patrick, Esmeralda en Tjaco

Actief sinds 04 Jan. 2014