Noord- en Zuideilandroutes - Reisverslag uit Harskamp, Nederland van Tjaco en Esmeralda Floor Piet en Ans Stoel - WaarBenJij.nu Noord- en Zuideilandroutes - Reisverslag uit Harskamp, Nederland van Tjaco en Esmeralda Floor Piet en Ans Stoel - WaarBenJij.nu

Noord- en Zuideilandroutes

Door: Tjaco

Blijf op de hoogte en volg Tjaco en Esmeralda Floor

08 Januari 2014 | Nederland, Harskamp

De afgelopen dagen hebben wij al een aantal leuke reacties gehad op ons "Waarbenjij.nu" profiel. Leuk om te merken dat zoveel vrienden en kennissen met ons meeleven.
Er is gevraagd welke routes wij door NZ gaan rijden. Ik heb alle geplande routes per eiland aan elkaar verbonden en als afbeelding aan dit verslag toegevoegd. Ik hoop dat het duidelijk genoeg is. Veel kijkplezier en tot een volgende keer.

• 20 Januari 2014 - 08:30

Mieke:

Tjaco, ik zag dat je jarig bent vandaag. Gefeliciteerd, 'n goeie start van je vakantie!
    En natuurlijk voor allemaal een geweldige reis, ik ga jullie op afstand volgen.

Tjaco en Esmeralda Floor

Hier kun je onze reisverslagen lezen van onze belevenissen opgedaan in Nieuw Zeeland. Wij vertrekken 22januari. Patrick reist mee tot 19februari en wij reizen met zijn viertjes door tot 7maart. Ik hoop dat jullie plezier beleven aan de verslagen die wij op "waarbenjij.nu" plaatsen. Wij gaan ons best doen om er iets leuks van te maken. Groeten, Piet, Ans, Patrick, Esmeralda en Tjaco

Actief sinds 04 Jan. 2014